وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

دختر بهار ، وانیا

تولد بابا بهرام

1391/4/9 21:33
نویسنده : مامانی
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                   بابا بهرام                 تولدت مبارک

امروز بیست و پنجم خرداد 1391 روز تولد بهترین بابای دنیا یعنی بابا بهرام منه .

امروز  ساله شده امیدوارم بابا جونم صدو بیست سالگیش جشن بگیره

من و مامان شهیمه رفتیم براش کیک تولد گرفتیم

اینم بابایی با کیک تولدش ببین چقدر خوشحاله ...

25خرداد 91

 

بابا جونم خیلی کادو گیرش محصلاومد خاله راضیه و عمو مجید زحمت کشیدن یه دمپایی زیبا قلبخاله بیتا و عمو منصور هم یه پیراهن سرمه ایی خوشکل قلب

مامان فهیمه یا همون شهیمه هم یه سکه یه گرمی بهار آزادی ( البته بین خودمون باشه اون سکه از طرف اداره به مناسبت روز پدر داده بودن به بابام )چشمک

منم یه شلوارک خوشکل که به سلیقه خاله راضیه و عمو مجید بود دادم به بابایی

فکر می کنم خیلی خوشت اومد چون اولین چیزی که پوشیدی از تو کادو هات همون شلوارک بود دستم درد نکنه

وانیا با بابا بهرام ا

بابایی اولین برش کیک  داد به من که خیلی بی طاقتم می گن رو خاله راضیه ام رفتم عجول کم طاقت

وانیا جون با با بهرام

اینم من و بابابهرام

بابا جونم ذوست داررررررررررررررررررررررررررررررم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
18 مهر 91 16:42
سلام لااقل بیا گرد و خاکهای ویت رو جمع کن. پوسید بیچاره