وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

دختر بهار ، وانیا

شب یلدا امسال با وانیا خانم

1391/10/1 14:31
نویسنده : مامانی
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

                وانیا جونم یلدات مبارک 

می دونم خیلی وقت که به سراغ وبلاگ نرفتم و امشب بهانه ای شد که درباره تو گل قشنگم بنوسیم .من و تو بابایی بهرام به اتفاق هم رفتیم شهر نخل تقی تا هندوانه و اجیل شب یلدا بخریم تو هم که از فرصت استفاده کردی و تا می تونستی سوء استفاده کردی و بستنی و پفک برداشتی و الا و بلا برام بخریم بعدش که از فروشگاه اومدیم بریم می گفتی بریم حسین حسین .بماند که جوری راضی کردیم بریم خونه به بهانه شب یلدا ........

اینم وانیا خانم با هندوانه له و بد مزه شب یلدا

این یلدا یه جوری خاص بود چون از مدتها قبل می گفتن که 21دسامبر 2012مساوی با پایان و یا تغییر دنیا طبق تقویم مایاها و همچنین با پیش گویی نوستر اداموس .که البته هر چی ما تاصبح منتظر موندیم تا اتفاقی بیفته خوشبختانه خبری نشدو شایعه ای بیش نبودنیشخند

 

پ

 

قربون انار خوردنت برم که خیلی دوست داری نوش جونت.

بماند مامان جون که دونه های انار میریختی رو فرش و....


اینم خانم و خانما با بابا بهرام در شب یلدا سال 91

اینم بوسه های گرم دختر کوچولوم بر گونه های پدر

و پایان شب یلدا و طبق معمول که عزیزم هر شب باید 4 و5 کتاب برات بخونم آخرش هم با غر لند بخوابی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 15:51
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
khale sanaz
10 بهمن 91 12:27
عزیز قشنگم یلدات مبارک خیلی خیلی خیلی دوست دارم
خاله ساناز
10 بهمن 91 12:28
دوست دارم هوارتا
وانيا
17 بهمن 91 11:53
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
25 فروردین 92 22:50
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم